اخبار, مقالات, مقالات آموزشی

تفاوتهای سیستم تلفنی ایزابل و الستیکس

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با مشکلاتی که سیستم های تلفنی الستیکس و ایزابل آشنا کنیم با ما همراه باشید:تفاوتهای سیستم تلفنی ایزابل و الستیکس

 سیستم فکس در ایزابل یا الستیکس:

از رجیستر خارج شدن دستگاه های فکس به صورت تصادفی

عدم ارسال فایل خود  به یک داخلی خاص ارسال کنید

امکان ارسال تنها یک فکس به صورت همزمان

ارسال نصفه نیمه فایلهلی غیر عمومی

عدم قابلیت چرخش فایل در این سیستم ها

عدم امکان دسته بندی فکس ها به صورت بایگانی و آرشیو

عدم امکان ارائه سطوح دسترسی به فکس ها

عدم امکان اختصاص دادن یک یا چند فکس به یک نفر

تعریف  چند دستگاه فکس مجازی و داخلی فکس برای ارسال همزمان چند فکس

 

تفاوتهای سیستم تلفنی ایزابل با نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی

تنها دارای گزارش در قالب جدول اطلاعات خام با ضعیف ترین فیلتر ها و بدون تقویم شمسی اما  نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی کاملا برعکس سیستمهای ایزابل یا الستیکس هستند و دارای ۱۵ فیلتر برای این گزارشات می باشند.به عنوان مثال شما در سیستمهای ایزابیل نمی توانید به مشاهده گزارشات داخلی ۱۱۵ بپردازید در صورتی که در نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی این امکان وجود دارد.

اشتباه و دقیق نبون گزارشات در سیستمهای الکستیس و یزابل و درست و دقیق بودن این گزارشات در نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی.به عنوان مثال می توان به مدت زمان مکالمه داخلی ها اشاره کرد که نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی بسیار دقیق بوده اما در االکستیس و ایزابل دقیق نیستند.

عدم امکان تجزیه و تحلیل صف های انتظار که شامل درصد پاسخگویی ، مدت زمان انتظار افراد ، تعداد تماس های پاسخ داده شده و بی پاسخ صف و …  می باشد در سیستمهای ایزابل یا الستیکس وجود ندارد.تفاوتهای سیستم تلفنی ایزابل و الستیکس

عدم امکان مشاهده و تجزیه و تحلیل ورود و خروج اپراتور ها به صفوف انتظار در سیستمهای ایزابل و الستیکس در صورتی که برعکس سیستمهای ایزابل و الستیکس در نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی تمامی اطلاعات ورود و خروج و میزان login بودن در صف و زمان های login و logout  با جزئیات نمایش داده خواهد شد.

عدم امکان دسترسی سرپرست در محیط وب به صف login یا logout کردن  کارشناسان به صورت داینامیک

عدم نمایش گزارشات و تحلیل صف به صورت نموداری در ایزابل و الکستیس در صورتی که در نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی این امکان وجود دارد.

عدم امکان مانیتورینگ آنلاین

عدم دیدن وضعیت تماس های صف و همچنین وضعیت فعلی اپراتور ها به صورت تفکیک شده

عدم  ارائه سطوح دسترسی جهت مانیتورینگ صف های انتظار

عدم  امکان سطوح دسترسی مختلف از جمله گروه ها و صف ها

عدم امکان پیش فرض نظرسنجی بعد از اتمام مکالمه

تمامی موارد و امکانات  بالا در نرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی وجود دارد و این سیستمها از این امکانات بهره می برند.

در سیستمهای الکستیکس و ایزابل شما تنها به  گزینه ضبط مکالمه از طریق صف  به صورت بلی با خیر دسترسی دارید و قادر به دیدن  لاگ این مکالمه ضبط شده در روبروی تماس های بی پاسخ صف و خود مقصد صف هستید مشکلی که در این سیستمها وجود دارد این است که این دستگاهها  مکالمات را طبق روال عادی از طریق داخلی ضبط نمی کنند.

یکی دیگر از مشکلات این است که ممکن است فایل مکالمه ضبط شده بعد از ترانسفر به نویز  تبدیل شود.

در سیستمهای ایزابل و الکستیکس تنها قابلیت click to call به شما داده می شود در صورتی که درنرم افزارهای توسعه یافته سیستم تلفنی علاوه بر این قابلیت قابلیتهای زیر وجود دارد:

امکان  جستجو پیشرفته دفترچه تلفن

امکان تلفن کد speed dial به معنی شماره گیری سریع برای یکی از مخاطبان

 

برای پشتیانی شبکه و پشتیبانی voip با شرکت تیلاتل در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *