مقالات, مقالات آموزشی, مقالات شبکه

خصوصیت انسجام و جامعیت تمام زبان های دنیا در Adobe Illustrator پشتیبانی VOIP

خصوصیت انسجام و جامعیت تمام زبان های دنیا در Adobe Illustrator پشتیبانی VOIP

در پک جدید شرکت Adobe خصوصیت جدید وجود دارد که این خصوصیت انسجام و جامعیت تمام زبان های دنیا  می باشد.اما تنظیماتی مورد نیاز است تا بتوان از این خصوصیت استفاده کرد . همانطور که می دانید این خصوصیت سبب شده است تا دیگر نیاز به گشتن و پیدا کردن  نسخه خاورمیانه ی یک نرم افزار نباشید.

یکی از راهها برای اینکه بتوانید از زبان فارسی این نرم افزار استفاده کنید این است که با استفاده از اکانت شرکت Adobe وارد حساب کاربری خود شوید و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید . اما برای انجام این کار باید نرم افزار را به صورت رسمی از شرکت خریداری نمایید.

راه حل دیگری که وجود دارد شامل مراحل زیر می باشد:

ابتدا به منوی edit به preferences رفته و بر روی Type  کلیک کنید.سپس باید به قسمت Language Options  رفته و تیک مربوط به Show Indic Options را بزنید و این گزینه را فعال نمایید.در مرحله بعد بر روی گزینه   کلیک کرده و از نرم افزار خارج شوید.حال دو باره نرم افزار را باز کنید.به منوی Window  رفته و به قسمت  Type بروید و بر روی paragraph کلیک کنید. در پنجره باز شده بر روی panel option (یک فلش سمت پایین) بزنید و به فعال سازی گزینه ی Middle Eastern & South Asian every Line Composer  بپردازید.حال باید فونت فارسی مورد نظر را انتخاب و به تایپ متن مورد نظر خود بپردازید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *