بهین ارتباط هوشمند تیلا
021-91002727

رفع مشکل شناسایی نشدن درPutty

رفع مشکل شناسایی نشدن درPutty

عموما یکی از مشکلات که در کار کردن با نرم افزار Putty امکان دارد با آن مواجه می شوید عدم شناسایی صفحه کلید هنگام کار کردن با نرم افزار putty است. زمانی که شما به کمک این نرم افزار از طریق پورت Serial به سوییچ یا روتر سیسکو خود متصل می شوید میتوانید ببینید که دستگاه شما در حال بوت شدن است و با دیدن این مراحل می توانید از صحت ارتباط خود با دستگاه مطمعن شوید اما زمانی که مراحل بوت شدن دستگاه به اتمام رسید شما میتوانید مشاهده کنید که قادر با تایپ و پیکربندی تجهیزات خود نیستید. در این زمان شما میتوانید مشاهده کنید که نرم افزار قادر به شناسایی صفحه کلید شما نیست رفع مشکل شناسایی نشدن درPutty .

تنظیمات

در این زمان شما میتوانید در تنظیمات Putty قسمت سریال نوع Flow Control را عوض کنید و در حالت های مختلف صفحه کلید خود را تست کنید. شما می توانید مانند تصویر زیر تنظیمات Putty را تغییر دهید.

 

هماننطور که گفته شد مانند تصویر بالا جهت رفع مشکل تنظیمات نرم افزار را تغییر دهید.

 

 

1. خاموش کردن و جدا کردن برق کامپیوتر

شاید عجیب باشد اما بسیاری از کابران با انجام این کار موفق به حل مشکل Fix USB Device Not Recognized شده اند! خاموش کردن به تنهایی برای این روش جواب نمی دهد بدلیل اینکه لب تاب ها و کامپیوتر های جدید به صورت کامل خاموش نمی شوند و برای ریموت شدن و روشن شدن سریعتر مقداری برق در مدار نگه می دارند. به همین دلیل شما برای حل این مشکل باید حتما سیستم را به کلی از برق بکشید. سپس مجددا وضعیت اتصال usb به کامپیوتر را چک کنید.

2. آپدیت کردن درایور متصل شده

یکی دیگر از روش های حل مشکل نخواندن فلش مموری، آپدیت کردن درایورها است. برای آپدیت درایور ها و اهمیت آن که به صورت جداگانه مقاله ای برای شما نوشته ایم آپدیت می تواند موجب رفع اعلان Fix USB Device Not Recognized برای شما بشود. شما می توانید با آپدیت درایور ها از طریق ویندوز یا برنامه های سوم شخص آپدیت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *