مقالات, مقالات آموزشی, مقالات شبکه

قابلیتهای سیستم های ویپ

قابلیتهای سیستم های ویپ

همانطور که می دانید استفاده از سیستم های ویپ باعث می شود تا هزینه های شما کاهش یابد و تماس های تلفنی وکسب و کار شما  بهبود پیدا کند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با قابلیتهای این سیستم آشنا کنیم با ما همراه باشید.قابلیتهای سیستم های ویپ

۱-منوی صوتی:

منوی صوتی در واقع یک صوت اولیه است که در صورتی که مشتری با شازمان شما تماس گیرد این صوت برا آن پخش خواهد شد.وجود این قابلیت باعث می شود تا اعتماد مشتریان به سازمان شما بیشتر شود.

۲-ضبط مکالمات:

این قابلیت سبب می شود تا بتوانید بر گفتگوی میان مشتریان و کارمندان خود نظارت داشته باشید  همچنین با استفاده از این قابلیت میتوانید الگوی تماس آنها را بهبود ببخشید.

۳-صف تماس:

این قابلین سبب می شود تا مشتریان شما پشت خط نمانده و به صف هدایت شوند بنابراین با استفاده از این قابلیت سازمان شما تماس خود را از دست نخواهد داد.

۴-ارتباط بین دفاتر:

سیستم های ویپ بدلیل استفاده از شبکه قادر هستند تا ارتباط صوتی را بین دفاتر در جاهای مختلف برقرار کنند بنابراین اگر دارای چندین دفتر در جاهای مختلف می باشد و ارتباط بین این دفاتر به وسیله شبکه برقرار باشد می توانید از سیستم های ویپ برای برقراری تماس بین دفاتر استفاده کنید.

۵-امکان اتصال به خطوط ۵ رقمی و تلسی:

قابلیتهای سیستم های ویپ را مس توان بر روی خطوط ۵ رقمی و ۸ رقمی که به تازگی توسط مخارات ارائه می شود پیاده سازی کرد.

در این قسمت ما شما را با امکانات ویژه ای که مرکز تلفن وپ ایران IPVOIP.IR ارائه می دهد آشنا می کنیم :

۱. امکانات مرکز تلفن ابری CLOUD HOSTED PBX:

این امکان بدان معناست که نیازی به دفتر کار و تجهیزات سخت افزاری بر رو اینترنت نبوده و این تجهیزات در دفتر مرکز تلفن ویپ ایران ipvoip.ir  می باشند و شما می تونید از امکانات ابری مرکز تلفن ویپ ایران استفاده کنید.

۳- منوی صوتی ابری CLOUD  IVR:

با استفاده از این قابلیت قادر هستید تا بدو داشتن ذلنش خاص به مدیریت تماسهای خود بپردازید و تماسهای ورودی سازمان خود را به صورت تصویر گرافیکی مشاهده کنید.

۳-ارسال پیامک پس از پایان تماس:

این قابلیت به شما امکان ارسال پیامک به شخص تماس گیرنده به سازمان شما را می دهد. خط تلفن خود را با این قابلیت به یک سامانه پیامکی متصل کنید و این موضوع یک امکان تبلیغاتی بسیار مناسب است.

۴-دایورت بر روی موبایل:

با استفاده از این قابلیت شما می توانید در صورت داشتن تماس در سازمان تماس شخص تماس گیرنده  را به گوشی موبایل خود متصل کنید

۵-گزارش لحظه ای مدیریتی:

این قابلیت به مدیران این امکان را می دهد تا بتوانند از نحوه ی عملکرد کارمندان خود در هر لحظه مطلع شوید و بدانید که کارمندان خود مشغول چه فعالیتی می باشد.

 

برای پشتیانی شبکه و پشتیبانی voip با شرکت تیلاتل در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *