بهین ارتباط هوشمند تیلا
021-91002727

راه اندازی و پشتیبانی CUCM سیسکو

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

راه اندازی CUCM از خدمات نوین شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا می باشد. مرکز تماس CUCM از محصولات شرکت سیسکو می باشد که از طریق آن می توان تماس تلفنی را از طریق IP برقرار کرد. راه اندازی این سیستم در یک سازمان، نه تنها به کاهش هزینه های آن کمک می کند بلکه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را نیز تسهیل کرده و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکت Cisco با ارائه این سیستم، توانسته خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات سازگار با VoIP معرفی کند. اگر چه سیسکو در قبال ارائه این برنامه از کابران هزینه دریافت می کند اما با قاطعیت می توان گفت، سی یو سی ام یکی از بهترین محصولات سیسکو می باشد. سی یو سی ام یا Cisco Unified Communication Manager، به عنوان مرکز اصلی سرویس های مجتمع ارتباطی سیسکو شناخته شده و یک سیستم Enterprise برای کسب کارهای کوچک تا بسیار وسیع، حرفه ای و با پشتیبانی از بیش از 40000 End Point بر روی بستر بشکه انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با CUCM و نحوه راه اندازی آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید. جهت استفاده از سیستم CUCM شما باید Licence به میزان چگالی شبکه که مشتمل بر نوع دیوایس ها و تعداد آنها است را خریداری کنید. توجه داشته باشید که سیسکو امکان root Access سیستم عامل را به شما نمی دهد و برای این کار می توانید از طریق Browser و یا نرم افزار های مدیریتی با CUCM اتباط برقرار کنید. این موضوع مستلزم دانش و تخصص لازم در زمینه برنامه نویسی و اجرای سیستم های تحت شبکه می باشد.راه اندازی و پشتیبانی CUCM سیسکو

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”15553″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”15560″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

مزیت های راه اندازی CUCM

نرم افزار CUCM، یک مرکز تلفن می باشد که اغلب برای سازمان های بزرگ ارائه شده است اما در سازمان های کوچک نیز می توان از آن بهره گرفت. برای راه اندازی این مرکز تلفن، به یک سرور نیاز است تا امکان برقراری ارتباط فراهم شود. جهت راه اندازی CUCM نگران نباشید چرا که متخصصان برنامه نویسی و کارشناسان شبکه در شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا تمامی مراحل لازم را برای شما انجام می دهند.

Cluster Base و Single Server دو سرور ارائه شده در مرکز تماس سی یو سی ام هستند. این دو سرور از نظر قابلیت ها با یکدیگر متفاوت می باشند. در سیستم Single Server تنها یک سرور تمامی امکانات ویپ را ارائه می دهد و در صورتی که این سرور دچار مشکل شود، مرکز تماس به طور کلی قطع می شود. اما در نوعCluster Base چندین سرور به عنوان Backup وجود دارند و در حالت های مختلف، بار ترافیکی سیستم های ویپ بین آنها پخش می شود تا قابلیت نگهداری سیستم را داشته باشند. در این نوع سیستم چندین سرور وجود دارد تا در صورت قطع شدن سرور فعال، تمامی عملکردهای این سرور روی بقیه سرورها پخش گردد و در نتیجه از توقف سیستم ویپ جلوگیری شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

 راه اندازی و پشتیبانی CUCM

سی یو سی ام مزیت های زیادی به همراه دارد. امکانات تماس های همزمان مرکز تماس CUCM بسیار وسیع تر از سایر نرم افزارها می باشد. همچنین امكان انتقال سريع يك تماس گرفته ‌شده يا درحال تماس به Voicemail از طریق CUCM امکان پذیر است. در واقع سامانه CUCM سيسکو اين ویژگی را دارد كه به‌ خوبي تماس‌ هاي انتقال‌ يافته را آدرس‌گذاري کند.

پایدار بودن این مرکز تلفن، یکی دیگر از مزیت های آن می باشد. کافیست یک بار این سیستم تلفنی تنظیم شود تا کاربر از مرکز تلفن و قابلیت های آن نظیر کنفرانس تصویری، VoiceMail، Chat و غیره استفاده کند. از دیگر مزیت هایی که با راه اندازی CUCM می توان به آن دست یافت، ضبط مکالمات و شنود آنلاین آنها است. بنابراین مدیریت سازمان به راحتی می تواند از کیفیت پاسخگویی کارمندان، مطمئن شود.

حال که با CUCM و سرویس های آن آشنا شدید برای نصب و راه اندازی آن کافی است با متخصصان مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد تا هم از مشاوره رایگان بهره مند شوید و هم مراحل عقد قرارداد و نحوه راه اندازی آن به اطلاع شما برسد. شایان توجه است که تکنسین های این مجموعه علاوه بر تجربه چندین ساله در زمینه طراحی سیستم های تحت شبکه، کاملاً با روترهای ارائه شده سیسکو آشنایی دارند و متناسب با نیاز سازمان و نوع کاربری آن، اقدام به سفارشی سازی این سیستم می کنند. البته کارشناسان تنها در زمان نصب همراه شما نخواهند بود بلکه پس از آن نیز خدمات پشتیبانی را به شما ارائه می کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”15562″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”15565″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

فناوری تلپرزنس سیسکو

فناوری تلپرزنس سیسکو بدون اینکه نیاز به مسافرت های طولانی و صرف زمان زیاد باشد ، همه افراد را در کنار هم جمع می کند. تلپرزنس سیکو شامل چندین صفحه نمایش به هم پیوست است که در اتاق های کنفرانس قرار می گیرد. محصولات تلپرزنس سیسکو طوری طراحی شده اند تا بتوانند با دیگر محصولات Cisco collaboration  مثل WebEx و تلفن های صوتی و تصویری سیسکو ارتباط بگیرند.

محصولات سیسکو انتخاب های متنوعی را برای پیغام های صوتی در اندازه های کوچک و بزرگ ارائه می دهند و می توانند برای نرم افزار واسط (third party) نیز امکان ارتباط از طریق پروتکل های استاندارد را فراهم نمایند.محصولات مرکز تماس یگپارچه سیسکو امکان توزیع ، پاسخگویی و پیگیری تماس ورودی مشتریان مرکز تماس را میسر می نماید. تماس ها می تواند از طریق منوی پاسخگوی خود کار(IVR) به شیوه های مختلف هدایت شود.

در راهکار Cisco Collaboration می توانید تماس های ورودی به مرکز تماس را رکورد و یا مانیتور نمائید. فناوری مانیتور و رکورد کردن شامل راهکارهایی مبتنی بر CUCM می باشد همانند Cisco Mediasense ، Cisco Agent Desktop ، Cisco Telepresence Content Server و Switched port Analyzer. کلاینت های سیسکو اسپارک می تواند روی دسکتاپ و موبایل نصب شود و اتاق های مجازی ارتباط مبتنی بر ابر (Cloud based) را فراهم نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

برای پشتیانی شبکه و پشتیبانی voip با شرکت تیلاتل در تماس باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *