مایکروسافت از کاربران خود خواست برای جلوگیری از بروز مشکلات سخت افزاری از نصب آپدیت creators بصورت دستی خودداری کنید پشتیبانی VOIP

مایکروسافت از کاربران خود خواست برای جلوگیری از بروز مشکلات سخت افزاری از نصب آپدیت creators بصورت دستی خودداری کنید پشتیبانی VOIP

در صورتی که کارشناس شبکه می باشید وو در مجموعه شما تمامی کاربران از ویندوز 10 استفاده میکنند کمپانی مایکروسافت درخواست کرده بصورت دستی نسبت به نصب نسخه‌ی Creators ویندوز10  اقدام نکنید و از کاربران خواسته است تا منتظر بمانند  تا این آپدیت از طریق بخش به‌روزرسانی ویندوز برای آن‌ها در دسترس قرار گیرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که  می‌خواهد هرگونه نقص احتمالی را در آپدیت مورد نظر رفع کند. دلیل اینکه ردموندی‌ها چنین توصیه‌ای به کاربران کرده‌اند این است که پیش از ارائه‌ی به‌روزرسانی Creators، از همخوانی این نسخه با تمام سخت‌افزارها اطمینان حاصل شود. مایکروسافت با استفاده از مکانیزم بازخورد در بیلد‌های مخصوص کاربران اینسایدر، سعی دارد اکثر مشکلات موجود را شناسایی و رفع کند. در حال حاضر این شرکت در حال جمع‌آوری بازخوردهای کاربرانی است که به‌روزرسانی Creators را نصب کرده‌اند.

مایکروسافت همچنین در این خصوص اعلام کرده است که هنگامی که  یک مورد مشکل‌ساز در آپدیت Creators دیده شود، معمولا رفع آن در سه مرحله انجام خواهد شد:

۱- مستندسازی مشکل و ارائه‌ی راه‌کار برای رفع آن در انجمن‌های گفتگوی مایکروسافت.

۲- اضافه کردن رفع مشکل به ویندوز یا همکاری با شرکت تولیدکننده‌ی سخت‌افزار برای تغییر در درایورها.

۳- جلوگیری از ارائه‌ی آپدیت Creators در بخش به‌روزرسانی ویندوز در دستگاه‌هایی که تحت تأثیر مشکل قرار گرفته‌اند.

 

یکی از مشکلات مثال زده شده توسط کمپانی مایکروسافت مربوط به برخی از رادیو بلوتوث‌های خاص Broadcom بود که در اتصالات با مشکل مواجه شده بودند. پس از شناسایی این نوع مشکلات، مایکروسافت در انجمن‌های گفتگوی خود یک سری توصیه برای رفع آن‌ها ارائه داد همچنین دستگاه‌هایی که از رادیو بلوتوث یادشده استفاده می‌کنند، به‌طور موقت امکان دریافت آپدیت Creators را نخواهند داشت. پس از اینکه مایکروسافت روشی برای حل این مورد بیابد، آپدیت Creators مجددا برای دستگاه‌های یادشده در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیش از این هم با ارائه‌ی آپدیت سالانه‌ی ویندوز، برخی از کاربران با مشکلات متعددی مواجه شده بودند از این رومایکروسافت تصمیم گرفته است به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، کاربران را به شکیبایی بیشتر تشویق کند تا زمان کافی برای رفع مشکلات احتمالی آپدیت Creators داشته باشد. بنابراین اکثر کاربران سیستم‌عامل ویندوز برای بهره بردن از جدیدترین و بهترین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ باید کمی بیشتر صبر پیشه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *