بهین ارتباط هوشمند تیلا
021-91002727

مزیتهای اینترنت VDSL نسبت به ADSL

همانطور که می دانید وزیر ارتباطات خبر داده است که می خواهد ADSL  را به VDSL تبدیل کند که با این کار سرعت اینترنت 4 برابر خواهد شد. وزیر ارتباطات همچنین بیان کرد که در این طرح کاربران ساکن در شهرهای تهران و قم یک جهش 4 برابری سرعت اینترنت خانگی را تجربه می کنند و در قم چیزی در حدود 30 هزار مشترک این استان دستیابی به یک اینترنت پر سرعت را تجربه خواهند کرد.مزیتهای اینترنت VDSL نسبت به ADSL

وزیر ارتباطات اظهار داشت که یکی از موانع اصلی برای این کار کابلهای مسی می باشند و  به این نکته اشاره کرد که مشترکان نیازی به تغییر تجهیزات نخواهند داشت، زیرا سعی ما بر این است تا تجهیزات مورد نیاز تا نزدیکی مشترکانی که از سیم مسی اینترنت را دریافت می‌کنند تغییر دهیم.

مزیت VDSL نسبت به ADSL

VDSL در مکانیزم ارتباطی و سرعتی شبیه به ADSL بوده  اما در مقایسه با ADSL قادر است تاسرعت دانلود را  5 برابر و سرعت باگذاری را 10 برابر افزایش دهد.در صورت نزدیک بودن کاربر به ارائه دهنده خدمات سرعت بارگذاری به  60 مگابیت بر ثانیه خواهد رسید و سرعت دانلود نیز قویتر خواهد شد. عملکرد VDSL و قدرت سیگنال‌ها در مسافت‌های کوتاه بسیار عالی می باشد.زیرا در مسافتهای کوتاه احتمال خرابی بسیار کم می باشد.VDSL نسیت به ADSL  دارای پهنای باند بالتری می باشد.

بزرگ‌ترین مزیت اینترنت ADSL این است که امکان دسترسی به استریم‌های زنده و نظارت بر دوربین‌های مدار بسته راه دور را سهولت خواهد بخشید.

چگونگی استفاده از اینترنت VDSL

طرحی به نام سورینو در مخابرات ایران وجود دارد که به شما این امکان را می دهد بدن هزینه اینترنت ADSL  خود را به VDSL  تبدیل کنید و تنها باید مودم مربوط به VDSL  را تهیه کنید.در صورتی که بخواهید از مناطق تحت پوشش سرویس VDSL  مطلع شوید می توانید با شماره 2020 تماس حاصل فرمایید یا به سایت منطقه تهران به نشانی TCT.IR مراجعه کنید.

بسته‌های اینترنت VDSL مخابرات

vdsl mokhaberat

شرکت شاتل در صفحه اخبار مربوط به شرکت خود در تاریخ 12 فروردین چنین گفته است: «به گزارش روابط عمومی شاتل، کاربران شاتل در تهران و قم، به زودی از سرویس‌های اینترنت با سرعت ۸۰ تا ۱۰۰ مگابیت برثانیه برخوردار خواهند شد.

احمدرضا نخجوانی، مدیر عامل گروه شرکت‌های شاتل بیان کرد:« بر اساس پروژه‌ای که سرمایه‌گذاری آن توسط شاتل از چند سال قبل صورت گرفته بود و پی‌گیری‌های اساسی و دستورات جناب آقای مهندس جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری شرکت مخابرات ایران، شاتل به زودی اجرای طرح نصب و راه اندازی سرویس‌های VDSL را در شهرهای تهران و قم به سرانجام خواهد رساند، چنانچه کاربران می‌توانند از سرویس‌های اینترنت با سرعت ۸۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره‌مند شوند. نکته‌ی قابل توجه این‌است که سرویس کاربران کنونی نیز با اجرای این طرح که پیش بینی می‌کنیم ظرف چندماه اجرایی شود، بدون تعویض تجهیزات از سمت کاربران به طور متوسط چهاربرابر افزایش یابد که بی‌تردید انقلابی در بازار ارتباطات ثابت کشور خواهد بود. با هماهنگی‌ها و دستورات جناب وزیر، قرار است ثبت نام و واگذاری این سرویس‌ها در قم از هفته‌ی آینده و در تهران طی ماه آینده آغاز شود.»

برای پشتیانی شبکه و پشتیبانی voip با شرکت تیلاتل در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *