مقالات, مقالات آموزشی, مقالات شبکه

قابلیت تماس امن در سامانه VOIP

قابلیت تماس امن در سامانه VOIP

سرویس تماس امن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون نمایش شماره تلفن خود بتوانید به مکالمه بپردازید. این قابلین برای مشاغلی مانند تاکسی های اینترنتی بسیار مناسب می باشد. همانطور که می دانید امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی همراه تغییراتی در تعامل میان انسانها صورت گرفته است که این تغییرات به صورت انلاین بوده است زیرا در جامعه امروزی هنگام خرید و فروش کالا ،پشتیبانی کاربران آنلاین، گفتگوها، ارتباط بین کاربران و کسب و کارها و… از کاربران اطلاعات شخصی بخصوص شماره تلفن را درخواست می کنند و بهمین دلیل مردم علاقه ای به به اشتراک گذاشتن شمار خود به صورت آزانه ندارند و خواهان نگهداری این اطلاعات به صورت خصوصی می باشند.قابلیت تماس امن در سامانه VOIP

عملکرد تماس امن

سامانه کال می دارای قابلیت تماس امن بوده که باعث می شود دیگر به حریم خصوصی نیازمند نباشید و کاربران با استفاده از آن می توانند به صورت ناشناس باقی بمانند.بنابراین استفاده از این سامانه باعث می شود تا تجربه عالی ای در زمینه حفظ حریم خصوصی داشته باشید.
مشاغلی که اطلاعات مشتری را با شخص ثالث به اشتراک می‌گذارند می توانند از این سامانه ایده آل استفاده کنند. این سامان  امکان برقراری ارتباط مستقیم و بدون نیاز به یک اپراتور خارجی یا نیاز به اشتراک‌گذاری جزئیات تماس حساس را نیز فراهم خواهد کرد.

استفاده از قابلیت تماس امن برای برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان و موارد دیگر با مشتریان می باشد زیرا با استفاده از این قابلیت دیگر شماره تلفن نمایش داده نمی شود.قابلیت تماس امن  از پلی برای اتصال بین دو نفر و محافظت از اطلاعات خصوصی آنها استفاده می کند. تماس امن اسنپ یا تماس امن ماکسیم از نمونه عملکردهای این سیستم می باشند.

مزایای تماس امن کال می

همانطور که می دانید موضوعی که از اهمین بسیاری برخوردار است حفظ حریم خصوصی و امنیت می باشد که این قابلیت آن را دارا می باشد اما قابلیت تماس امن سامانه کال می دارای مزیت های دیگری نیز می باشد که عبارتند از:

  • ناشناس ماندن کاربر:ایجاد یک محیط امن و بدون اختلال به همراه ناشناس ماندن شماره های دو طرف مکالمه
  • تجربه مشتریان: ایمن بودن شماره سبب راختتر بودن کاربران نهایی شده و امکان برقراری ارتباط با مشاغل را نیز راحتتر می کند.
  • کنترل ارتباط:ابتدا با تنظیم پیام‌های صوتی و پاسخ خودکار برای کنترل زمان تعامل کاربران با یکدیگر و در مرحله دوم، با نگه داشتن طرفین بر روی یک خط تلفن، مانع از این می‌شود که در افراد از راه ارتباطات خصوصی دچار مشکل شوند.
  • بهینه سازی:عدم نیاز به اپراتوری که ارتباط طرفین را به صورت دستی فراهم می کند.
نتیجه‌گیری

شرکتهایی وجود دارند که نیاز به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه مشتری دارند این شرتها عبارتند از:خدمات تاکسی اینترنتی، پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی، آژانس‌های رزرواسیون و اجاره الکترونیکی، سازمان‌های مختلف دولتی و غیر دولتی که نیاز به ایجاد امنیت و تماس‌های ناشناس دارند.

این شرکتها می تواند با اشتفاده از سامانه کال می حریم خصوصی افراد را حفظ کنندبنابراین قایلیت تماس امن سامانه کال می یک راه حل مناسب برای این شرکتها می باشد.

برای پشتیانی شبکه و پشتیبانی voip با شرکت تیلاتل در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *