مقالات, مقالات

معرفی مراحل استخراج اتریوم

یکی از ارزهای دیجیتالی ای که امروزه بسیار رشد کرده و توانسته جایگاه خود را در میان ارزهای رمز نگاری شده بالا آورد اتریوم می باشد. به دلیل محبوبیت این ارز در دنیای امروزی افراد بسیاری به دنبال خرید و فروش آن و استخراج آن هستند که می خواهیم در ادامه توضیحی کاملی درباره استخراج اترویم به زبان ساده به شما ارائه دهیم.

استخراج اتریوم
امروزه با پیشرفت چشمگیر ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم و محبوب شدن آن ها در میان مردم یکی از کارهایی که افراد بسیاری دنبال آن هستند استخراج این ارزهای دیجیتال می باشد که ما می خواهیم در این مقاله به شما نحوه استخراج ارز دیجیتالی محبوب اتریوم را بگوییم.در ابتدا کار لازم به ذکر است استخراج اتریوم نسبت به بیت کوین آسان تر می باشد و تنها چیزی که شما برای استخراج آن نیار دارید واحد پردازش گرافیک می باشد.در واقع استخراج اتریوم فرایندی برای حل مشکلات ریاضی می باشد.

استخراج اتریوم

۵ مرحله استخراج اتریوم

شما می توانید با ۵ مرحله ای که در ادامه ذکر شده است به استخراج اتریم بپردازید.

۱ – انتخاب سخت افزار قوی

انتخاب سخت افزار قوی

مهم ترین لازمه استخراج ارز های دیجیتال سخت افزار قوی و مناسب می باشد که بتوان از آن به صورت کامل و تمام وقت برای استخراج استفاده کرد.در واقع برای استخراج ارزهای دیجیتال ۲ حالت وجود دارد که به کمک CPU و GPU می باشد که در واقع شما برای استخراج ارز دیجیتالی اتریوم به GPU نیاز دارید.

GPU دارای نرخ هش بالاتری نسبت به CPU می باشد به همین دلیل می توان سریع تر جواب معما ها و مسائل ریاضی را به دست آورد.

تنظیم یک واحد پردازش گرافیک کار پیچیده ای می باشد و این عمل بر اساس عملکرد هش , میزان مصرف برق هزینه اولیه کارت گرافیک و … می باشد.شما می توانید با استفاده از ماشین حساب های موجود میزان سود آوری خود نسبت به برق و … را محاسبه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید.

 

۲ – نصب نرم افزار مناسب

نصب نرم افزار مناسب

بعد از جمع آوری سخت افزار مناسب کار بعدی ای که باید انجام شود نصب یک نرم افزار مناسب با آن می باشد که در واقع بتوان با استفاده از آن استخراج را مدیریت کرد.یکی از نرم افزارهایی که برای این امر مناسب می باشد Geth می باشد که در واقع مناسب افرادی می باشد که با خط فرمان آشنایی دارند. این نرم افزار با سیستم عامل های ویندوز , مک  و لینکوس سازگار می باشد و افراد می توانند این نرم افزار را به راحتی بر روی سیستم های خود اجرا کنند.شما با نصب این نرم افزار می توانید با کاربران دیگر به گفت و گو بپردازید و به شبکه اتریوم متصل شوید.

۳ – تست کردن

تست کردن

کار بعدی ای که باید برای استخراج اتریوم انجام دهید تست کردن آن می باشد که شما در واقع در یک شبکه خصوصی و با استفاده از یک سخت افزار معمولی و نرم افزار Geth  می توانید به این کاربپردازید.

۴ – نصب اتماینر

نصب اتماینر

اگر شما می خواهید به صورت جدی به استخراج اتریوم بپردازید یکی از کارهایی که باید انجام دهید نصب Ethminer می باشد که شما می توانید این نرم افزار را برای ویندوز دانلود کنید که در این صورت سیستم شما رسما در تامین امنیت شبکه اتریوم نقش ایفا خواهد کرد.

۵ – پیوستن به یک استخر استخراج

استخر استخراج

استخراج اتریوم به تنهایی در واقع یک کار غیر ممکن می باشد به همین دلیل افراد برای اینکه بتوانند قدرت محاسبات و استخراج را افزایش دهند می توانند به استخر های استخراج اضافه شوند تا بتوانند سود بیشتری از این طریق به دست بیاورند.ویژگی های هر استخر استخراج متفاوت می باشد به همین دلیل افراد باید با توجه به ویژگی های هر کدام بهترین انتخاب را داشته باشند.شما برای پیوستن به یک استخر نیاز به ثبت نام در وبسایت های مربوطه را دارید که پس از آن می توانید به استخر مورد نظر بپیوندید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *