مقالات, مقالات آموزشی, مقالات شبکه

معرفی نرم افزار Net Support پشتیبانی VOIP

در این مقاله قصد داریم تا شما را مطالب زیر اشنا کنیم با ما همراه باشید:

  • قابلیت های کلی نرم افزار Net Support.
  • مشکل احتمالی در نرم افزار Net Support.

نرم افزار net support school

کاربرد این نرم افزار در برقراری کلاس های انلاین و مجازی بوسیله مربیان و اساتید می باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار مربیان قادر به محدود کردن سیستم های کلایت در زمینه برنامه های کاربردی و وب سایت ها می باشند. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار گره بندی و انتخاب سر گروه برای کلاسها می باشد.همچنین ربیان می توانند فایلهای مورد نظر خود را با سیستم دانش اموز تبادل کند و به عکسبرداری و فیلم برداری از سیستم کاربر بپردازد.

استاد در این نرم افزار می تواند یک تخته وایت برد داشته باشد و دانش آموزان قادر به برقراری ارتیاط به صورت صوتی و متنی خواهند بود.

قابلیت های کلی نرم افزار Net Support
  • قابلیت پیاده سازی روی شبکه های Lan  و WireLess.
  • سرعت مناسب برای تبادل اطلاعات داخل شبکه.
  • محدود کردن کلاینت ها در استفاده از سیستم خود شامل محیط سیستم و اینترنت.
  • قابلیت گروه بندی و انتخاب سرگروه.
  • ایجاد محیطی برای پرسش و پاسخ و اجرای ازمون های مجازی.
  • تعریف نام کاربری برای هر کاربر توسط مدیر برای ورود به محیط شبکه.

نمایی از محیط این نرم افزار:

قابلیت-های-کلی-نرم-افزار-net-support
مشکل احتمالی در نرم افزار Net Support

مدیر شبکه باید به انتخاب نام کاربری برای هر یک از کاربران برای شرکت در گروه ها و یا کلاس هایی که در شبکه برگزار می شود بپردازد اما مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که نام کاربری ممکن است در این نرم افزار خوانده نشود.بنابراین باید به این نکته دقت کنید که تمام کاربران عضو یک WorkGroup باشند. سپس از سیستمی که نرم افزار روی آن نصب شده باید به قسمت CMD رفته و دستور ۵۴۰۵  X  Telnet را اجرا کنید.به جا X باید IP کاربر مورد نظر را قرار دهید.در صورتی که اتصال به سیستم کاربر برقرار نشد و پیغام خطا داد باید مسیر زیر را طی کنید:

Tools>configurations>connectivity and…>HTTP

گزینه use http را فعال کرده و شماره پورت ۴۴۳ می باشد.

همچنین تنظیمات زیر را بر روی سیستم کلاینت انجام دهید:

ابتدا به قسمت Net Support clientconfigurationsرفته و گزینه Basic را برگزینید. در قسمت HTTP ،Use HTTP را فعالکرده و در قسمت Geteway Address ،Ip سیستم اصلی را وارد  و در قسمت Port عدد ۴۴۳ را وارد کنید. اگر سیستم اصلی یا معلم دیگری هم دارید میتوانید  IP  ان را در قسمت …secondary وارد کرده  تا سیستم کلاینت از طریق این سیستم هم  کنترل شود.

توجه کنید که تک تک کلاینت ها را به سیستم اصلی معرفی کنید برای این کار باید بدر قسمت New Client، یک نام برای کابر جدید انتخاب کنید و گزینه TCP/IP را انتخاب کرده و در قسمت Address ،IP کاربر جدید را اضافه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *