بهین ارتباط هوشمند تیلا
021-91002727

معرفی ویژگی های جدید ویندوز 10 نسبت به ویندوز پیشین پشتیبانی VOIP

معرفی ویژگی های جدید ویندوز 10 نسبت به ویندوز پیشین پشتیبانی VOIP

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های جدید ویندوز 10 نسبت به سایر ویندوز های قبلی آشنا کنیم با ما همراه باشید:
یکی از ویژگی هایی که در ویندوز جدید وجود دارد این است که با رفتن به قسمت My Computer ابتدا با صفحه Home روبرو خواهید شد که این صفحه از  Favorites،  Frequent Folders و همچنین فایلهایی که بیشتر از همه به آنها دسترسی داشته اید تشکیل شده است این در صورتی ایت که  در ویندوز های پیشین با باز کردن My Computer قادر به مشاهده درایوهای خود و همچنین میانبرهایی به قسمت های Documents و Pictures بودید.
قسمت مربوط به Favorites  متشکل از فایلهای موجود در Documents و My Pictures بوده و قسمت مربوط به Frequent Folder متشکل از پوشه ها و فایلهایی است که بیشترین دسترسی را به آنها دارید و قسمت مربوط به Recent Files متشکل از فایلهایی است که پرکاربرد می باشد . در ویندوز 10 گزینه This PC همان My Computer بوده که با انتخاب آن قادر به رویت درایو های خود می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت گه افزودن پنجره Home  در ویندز 10 سبب شده تا به نقاط و قسمتهای بیشتری دسترسی داشته باشید.

دسکتاپ ها

یکی دریگر از ویژگی های جدید ویندوز 10 استفاده از چندین دسکتاپ بوده که هر کدام می توانند به شکل دلخواه خود باشند. همچنین برای سوییچ کردن دسکتاپها دکمه ای در قسمت پایین ویندوز و در کنار Start تعبیه شده است. این ویژگی سبب شده تا کاربرانی که به هنگام کار با سیستم خود دارای دسکتاپ شلوغی می باشند بتوانند میز کار خود را بزرگتر کرده و فضای کاری بزرگتر و تمرکز بهتری داشته باشند.

جست و جو

روش کار قسمت مریوط به جستجو یا Search ویندوز 10 نسبت به نسخه پیشین تفاوت دارد . زیرا در ویندوز 10 با جستجو کردن یک کلمه این کلمه در اینترنت نیز جستجو خواهد شد همچنین جستجو صورت گرفته دارای سرعت بالا بوده و بلافاصله نتیجه بدست آمده اعلام خواهد شد.
اما کاربرانی که از جستجو برای پیدا کردن فایل مورد نظ در هارد خود استفاده می کنند ممکن است جستجو در اینترنت باعث ناخوشایندی آنها شود بنابراین این امکان قابل غیر فعال شدن نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *