آی پی فون گرنداستریم مدل GXP1615

1,050,000 تومان

  • پورت های شبکه 10/100
  • پشتیبانی هدست EHS
  • 3 کلید برنامه ریزی XML
  • قابلیت کنفرانس سه طرفه
  • 1 حساب SIP
دسته:

توضیحات

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP1615 یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه و خوش‌ساخت شرکت گرنداستریم محسوب می‌شود. این تلفن با پشتیبانی از یک حساب SIP و تکنولوژی HD Voice برای دفاتر و سازمان‌های کوچک و متوسط، انتخابی ایده آل به شمار می‌رود. تلفن 1615 از نظر ظاهری و قابلیت‌ها، شباهت زیادی به مدل GXP1625 دارد. دو کلید مدیریت خط و 3 کلید قابل برنامه‌ریزی XML در اطراف صفحه نمایش گرافیکی این دستگاه تعبیه شده‌اند. دو عدد پورت شبکه و پشتیبانی از PoE نیز از دیگر نقاط قوت این تلفن خوش‌ساخت شرکت Grandstream محسوب می‌شوند.
آی پی فون گرنداستریم مدل GXP1615 یکی از محبوب‌ترین محصولات تحت شبکه در بازارهای جهانی است. دلیل این موضوع نیز کاملا روشن است: قابلیت‌های فراوان در کنار رابط کاربری جذاب و البته قیمت بسیار مناسب. با فشار دادن کلید اسپیکر روی صفحه کلید دستگاه، می‌توانید از بلندگوی دو طرفه آن برای برقراری مکالمه با مشتریان استفاده کنید. یک پورت EHS هم برای اتصال هدست‌های پلنترونیکس، روی بدنه این تلفن تعبیه شده است.
به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت تلفن گرنداستریم GXP1615 می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع آن روی میز کار اشاره کرد. به این ترتیب، کاربران می‌توانند پایه این دستگاه را به صورت دل‌خواه و بر اساس زاویه نشستن خود، تنظیم کنند. قابلیت کنفرانس سه طرفه، قابلیت اتصال به دیوار، پشتیبانی از انتقال تماس، قابلیت تنظیمات چند زبانه و … از دیگر امکانات این تلفن حرفه‌ای به شمار می‌روند.

برای پشتیبانی voip و پشتیبانی شبکه با شرکت تیلاتل در تماس باشید .

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آی پی فون گرنداستریم مدل GXP1615”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *