مقالات, مقالات آموزشی, مقالات شبکه, ویپ

نحوه ی دگرگون شدن وضعیت شرکتها با سیستم تلفنی ویپ

https://en.wikipedia.org/wiki/Voice_over_IP

نحوه ی دگرگون شدن وضعیت شرکتها با سیستم تلفنی ویپ :همانطور که می دانید صحبتهای الکساندر گراهام بل اولین صحبت هایی بود که توسط تلفن مخابره شد. این اتفاق در سال ۱۸۷۶ یعنی حدودا ۱۴۰ سال پیش اتفاق افتاد.در دنیی امروزه برقراری یک تماس تلفنی برای مشاغل امری ضروری و مهم می باشد.همنطور که در مشاغل امروزی قابل مشاهده است بساری از مشاغل از سیستم های تلفنی ویپ بجای تلفنهای خط شهری قدیمی که باسیم مسی به فعالیت خود می پرداختند استفاده می کنند . در واقع سیستم های تلفنی ویپ که به انتقال صدا از طریق اینترنت می پردازند جایگزین سیستم های خط شهری قدیمی شده اند.در سیستم های ویپ ابتدا صدای کاربران به سیگنالهای صوتی تبدیل شده و سپس این سگنالهای صوتی به داده تبدیل و در اینترنت جا به جا مس شوند تا به مقصد مورد نظر برسند.

در این مقاله ما قصد داریم تا شا را با مزیتهای این سیستم ها آشنا کنیم با ما همراه باشید:

مزایای ویپ در مشاغل امروز

مانند خیلی از کسب و کار های امروزی سیستم تلفنی VoIP هم ذاتا قابلیت جابجایی دارد . از مزایای ویپ در مشاغل امروز می توان به

قابلیت استفاده از شماره های داخلی محل کار روی موبایل :اهمیت این مزیت به هنگام  قرار های ملاقات کارکنان در محل با مشتری یا کار در منزل و با بودن در سفر مشخص خواهد شد.

ایجاد قدرت مدیریت سیستم تلفنی متناسب با کسب و کار به دلیل بر پایه اینترنت بودن سیستم تلفنی ویپ (VoIP) :کارکنان قادر به دسترسی به حساب کاربری ویپ خود با استفاده از کامپیوتر و بیا موبایل بوده و می توانند از قابلیت دایورت اتوماتیک و مسیر دهی هوشمند تماس  استفاده کنند.

ادرغام با نرم افزار هایی مانند (Skype connect ) (Dialpad) ( Google Voice ) .و ایمیل کردن  پیام ها  به صورت پیام صوتی

دارای قابلیت لینک کردن اطلاعات مخاطببه تماس

اجازده دادن به کاربربرای ارسال اطلاعات به قسمت های دیگر

بهبود توانایی ایجاد ارتباط با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ):نشان دادن تمامی اطلاعات مشتریان در صفحه نمایش به هنگام همگام سازی  و دادن اجازه ویرایش و افزودن اطلاعات جدید بدون نیاز به تعویض و جا به جایی بین برنامه های مختلف به کاربران

با توجه به قابلیتها و امکاناتی که سیستم های ویپ در اختیار کاربران خود گذاشته است می توان نتیجه گرفت که تا سال ۲۰۲۱  بیش از ۲۰۰ میلیارد مشترکین سیستم ویپ (VoIP) در سراسر جهان به ثبت خواهد رسید.

امیدواریم از مقاله نحوه ی دگرگون شدن وضعیت شرکتها با سیستم تلفنی ویپ بهره لازم را برده باشید.

برای پشتیبانی voip با ما در تماس باشید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *